// Miss Fariza !

empunya diri!

SELAMAT DATANG KE BLOG, NURFARIZA BINTI ISMAIL. benice attitude here. Follow me okeyh? :D. 
http://hanyakitabersama.blogspot.com


tidak pernah menjadi orang lain , hanya menjadi diri sendiri.




encik suami!

Taraaaaa ! nie lah hero saya :) so hengsomm :D kehkehkehkeh . Dia dah takde hati dah . Dah kena curi . Hahahahahah :) MOHAMAD FAKHRULLAH BIN MOHD ZAWAWI already taken by NURFARIZA BINTI ISMAIL 7years ago . :)
Tiada Siapa Dapat Pisahkan Kami Berdua Melainkan ALLAH

Tagboard


!

My Melody



kasih sayang

Daisypath Anniversary tickers


The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Terkejut ! :o
oke hari nie aku terkejut gile sebab kena bayar yuran RM 4360 !! see ?? angka tuh bukan sikit woiii .. banyak taw .. mana aku nak cari duet bayak macam tuh ... yesss ! memang ade dapat ptptn .. TETAPI cuma RM3980 .. tak cukup okee ... now ! aku serabut ... balik tadi terus nangis ... YA ALLAH , mana aku nak cari duet ?? aku bukan keje lagi ... dengan duet acik lagi nak kena bayar ,,, takkan aku nak pinjam lagi kot ?? memang tak lah kan ... dah lah sem 5 kena bayar sendiri ... sekarang nie pon kena tambah duet sendiri lagi ??? hmmmmm ... aku tak faham ... nak tunggu praktikal ??? ade ke elaun ? kalau ade takpe lah .. aku bole bayar lagi seribu tuh guna duet elaun .. tapi kalau takde macam mana ?? ape aku nak buat ?? nak pinjam along ?? whoaaaaa !! merana aku seumur hidup kot .. hubby aku ?? yerr die memang ade cakap tadi nak bagi aku seribu untuk bayar duet yuran tuh .. tapi aku tanak bebankan die .. dah lah die nak kena bayar duet kereta lagi .. duet loan kereta lagi ... nasib aku ngn die takde rumah lagi .. sebab aku kan jauh dari die .. so mama die kata wat masa sekarang tak payah lah cari rumah lagi .. ngn duet gaji die tak cukup .. nak tampung hidup aku lagi kan .. dah lah kawen dengan anak orang .. takkan lah nak biar aku takde duet poket kan ?? tapi pasal duet poket tuh aku jarang minta kat die .. aku kesian kat die .. walaupon die suami aku n aku ade hak untuk minta duet kat die tapi aku takde pon nak ambil kesempatan .. oke berbalik pada tajuk tuh .. tadi dah jumpa MANAGER tempat aku belajar tuh .. yang aku sakit hati lah kan die kata aku perasan bayar duet banyak tuh .. hello !! cakap baik-baik sikit yerr .. saya hormat awak sebagai orang yang lebih tua taw .. kalau tak dah lama kena hempuk tadi .. mama aku cakap nak tunggu penyata lama .. tu pon belom tentu lagi kan .. takpelah bayar dulu bape banyak yang bole .. nanti yang lain tuh baru fikir .. selesai yang nie dulu .. hmmmm .... yang penting LI nanti aku akan cuba buat yang terbaik ... dah selesai semua nanti aku akan balik ke sisi insan tersayang .. :) 

to ENCIK MOHAMAD FAKHRULAH ...
i miss u badly sayanggg .. :( 
jaga diri yerr ... jangan gatal-gatal pulakk ... 
saya percayakan awak ..