// Miss Fariza !

empunya diri!

SELAMAT DATANG KE BLOG, NURFARIZA BINTI ISMAIL. benice attitude here. Follow me okeyh? :D. 
http://hanyakitabersama.blogspot.com


tidak pernah menjadi orang lain , hanya menjadi diri sendiri.




encik suami!

Taraaaaa ! nie lah hero saya :) so hengsomm :D kehkehkehkeh . Dia dah takde hati dah . Dah kena curi . Hahahahahah :) MOHAMAD FAKHRULLAH BIN MOHD ZAWAWI already taken by NURFARIZA BINTI ISMAIL 7years ago . :)
Tiada Siapa Dapat Pisahkan Kami Berdua Melainkan ALLAH

Tagboard


!

My Melody



kasih sayang

Daisypath Anniversary tickers


The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Kemarahan datang !
Okeeee ! aku dah nak mula marah apabila dapat mesej yang die kata ahad nie tak bole ambil aku p MANJUNG . Okee aku ulang TAK BOLEH ! . Errggghhh ! aku geram k geram . Salah satu sebab adelah die ade event kat tempat kerja die and ! bos die cakap WAJIB datang k . ulangan WAJIB datang . Menyampah betol aku . Rasa nak hempuk je muka die tuh . Nie kalau ade depan aku memang dah kena dah die nie . SMACKDOWN die biaq sampai lunyai ! Haishhh aku nak beli barang lah woiii ! Hmmm die kata jumpa minggu depan , kenapa tak tahun depan je sayang ??? Dah due bulan k tak jumpa . Dok tunda je . Nie tunda lagi . Hmmmmmm .. 

I HATE U !